03-951-1111

cd636352004316867873

חיפוי קירות עץ

חיפוי קירות מבית ומחוץ!

בעת שיפוץ וחידוש או בבניית מבנה  חדש , אנו נוטים להשקיע הרבה מחשבה וכסף בעיצוב מודרני ונעים. הטרנד החדשני של חיפוי קירות עץ ישלים את התמונה ויעניק תחושה עמוקה וכפרית במראה מושקע וייחודי.
אנחנו בחברת APERTO מלווים את חומרי הגלם המשובחים מרגע כניסתם למפעל ועד ההתקנה, ההרכבה או הייצוא של מוצר איכותי ומעוצב. קורות העץ הטבעיים עוברים במפעלי APERTO הישראלי, תהליכים משמעותיים של ניקוי ועיבוד וחיתוך המתאימים אותם בדיוק למטרת חיפוי קירות מעץ.
הלוחות המיועדים לחיפוי קירות מעץ , עשויים מסוגים שונים של עץ, כאשר לכל אחד מאפיינים ותכונות ייחודיות משלו. המומחים של APERTO ייעצו בהתאם לצרכי הלקוח ומיקום הקירות. בחיפוי עץ מחוץ לבית, נשתמש בעצים חזקים יותר, החסינים למים ועמידים בתנאי מזג האוויר השונים. לעומת זאת בתוך הבית, דווקא עצים דקים ועדינים ישתלבו יותר ויתנו מראה דקורטיבי.
יתרון סביבתי עם חיפוי קירות עץ
מלבד האלמנט העיצובי, ישנם יתרונות סביבתיים רבים בחיפוי קירות עץ. כמו בכל תחומי החיים הטבע מנצח. שימוש בחומרים ירוקים בבניה תורם לאיזון אקולוגי, ומכניס שלווה ורוגע לנפש.
העץ בעל תכונות מבודדות חום וקור. חיפוי קירות מעץ בקירות חיצוניים, עשוי לסייע בשמירה על טמפרטורות נוחות במבנה עצמו. בנוסף, העץ הינו חומר טבעי שאינו מפיץ רעלים, נזקק למעט מאוד משאבים לקיומו (פחמן דו חמצני) ניתן למחזור ומתכלה באופן טבעי בסיום תפקידו עלי אדמות. מראהו של העץ משתלב היטב בכל סביבה ומוסיף יופי אצילי.
חיפוי קירות עץ זהו שם כללי מאוד למגוון האין סופי של אפשרויות אקזוטיות לחיתוך, גילוף ושילובים בעץ. בצבעים ובטקסטורות מדהימות, בסגנון עתיק או עכשווי. משטחי העץ מותקנים על ידי בעלי מקצוע מעולים, תחילה יש להכין את הקיר לעבודה, שיוף ואטימה בפני נוזלים ומריחת שכבת טייח. לאחר הייבוש מתקינים את קורות העץ בהברגה פנימית, בצורה סמויה ונקיה – ללא ברגים או מסמרים חיצוניים וברמת גימור גבוהה מאוד.
אין שום סיבה להסס, לעיצוב מושלם מלא טאצ' ובעיקר איכותי, צרו קשר ונחזור אליך בהקדם עם ההצעה האטרקטיבית ביותר, במיוחד בשבילך!
לחצו כאן למידע נוסף על דלתות כניסה מעוצבות בסגנונות מיוחדים ומקוריים
חיפוי קירות עץ
Scroll to Top