03-951-1111

cdtf28636349423276549331

הדלת שתתאים לכם הן מבחינת העיצוב והן בתחזוקה

הדלת שתתאים לכם דלתות כניסה ופנים, הפכו להיות מעוצבות מחומרי גלם שונים שמתאימים למזג האוויר של הארץ שהוא חם ולח. אחד מהדלתות המבוקשות היום היא דלת אלומיניום שמגיעה במגוון עיצובים, ניתן למצוא דלתות פנים, דלתות הזזה והיום גם דלתות כניסה העשויות מאלומיניום בפרזול בלדי מעוצב ומרהיב.  האלומיניום, הפך להיות בין חומרי הגלם המבוקשים ביותר בענף הבניה והיום, גם בענף העיצוב.

היות והאלומיניום הוא בעל תכונות חיוניות ויעילות וגם בדלתות אלומיניום, ניתן למצוא יתרונות רבים ואלו הם:

  • דלתות אלומיניום, הן חזקות ועמידות וניתן לעצב אותן על פי הטעם האישי שלכם
  • דלתות אלומיניום, שוקלות מעט
  • המראה המבריק של האלומיניום הוא מראה יוקרתי
  • אין צורך בתחזוקה שוטפת והדלת לעולם לא תחליד
  • ניתן לצבוע בכל צבע את הדלתות העשויות מאלומיניום
  • מחירן של דלתות אלה הוא לא יקר

בחירה מושכלת של יצרן דלתות אלומיניום

מומלץ ביותר, לבצע סקר שוק של מי שייצר לכם דלת אלומיניום חשוב לברר מה הניסיון של החברה או אנשי המקצוע שמייצרים דלתות אלה. מומלץ וחשוב, לבקש מבעלי המקצוע, את תיק העבודות שלהם ושיאפשרו לכם לשוחח עם לקוחות שכבר בוצעה אצלם התקנה של דלתות מאלומיניום באמצעות אותו יצרן ומתקין מטעם החברה. חשוב, כי תיקחו מידות מדויקות של המקום או החלל, בו תהיו מעוניינים להתקין את דלתות האלומיניום. בהרבה משרדים ומפעלים, ניתן למצוא דלתות מסוג זה, הן פרקטיות, יפות ומבודדות מרעש, חום וקור. יש לבצע סקר שוק מקיף, עד שתמצאו את הדלת האידיאלית שעשויה מאלומיניום. יתכן ואותה הדלת תעלה יקר יותר אצל יצרן אחד ואת אותה הדלת, תמצאו במחיר נמוך יותר אצל יצרן אחר, בכל מקרה, זה בהחלט שווה בדיקה.

דלתות אלומיניום במגוון דגמים וגדלים

דלתות העשויות מאלומיניום, יכולות להגיע במגוון של צבעים וגדלים והן מספקות הגנה יעילה גם כדלתות כניסה. יש שאוהבים יותר את הסגנון המודרני וניתן בהחלט למצוא דלת אלומיניום  בסגנון זה. גם מי שמעוניין להחליף דלת מעץ בדלת העשויה אלומיניום ובכל זאת אוהב את הסגנון הכפרי, ניתן להקנות לדלתות העשויות מאלומיניום מראה כפרי באמצעות פרזול בלדי וצביעה שמקנה לדלת מראה של עץ. ניתן למצוא דלתות כניסה כפולות ומעוצבות בסגנון עתיק, אלגנטי וכבד שיקנה רק פאר לבית שלכם. יש שמשלבים צוהר באמצעות זכוכית חלבית, מה שיקנה חדירת אור לבית והגנה מרבית, מפני אורחים בלתי קרואים. ניתן להתאים את דלתות הכניסה העשויות מאלומיניום לכל סגנון של בית, כך שתיווצר הרמוניה מושלמת בין הדלת לעיצוב הכללי של הבית שלכם.
דלתות אלומיניום
Scroll to Top