03-951-1111

cd636352070736805353

דלת כניסה גבוהה

דלתות כניסה גבוהות פופולאריות ביותר בעולם העיצוב והאופנה. חברת אפרטו יודעת לעשות את זה הכי טוב שרק אפשר!

דלת כניסה גבוהה מקדמת תחושה של יוקרה, מרחב ורושם. דלת זו דומיננטית ביותר בעולם עיצוב הבית ורבים משנים את תכנון המבנה רק לצורך שילוב של דלת כזו. דלת כניסה גבוהה דורשת עיצוב מיוחד על ידי אנשי מקצוע מומחים לעניין זה. חברת אפרטו, החברה המובילה בישראל לייצור ועיצוב דלתות כניסה מציעה ללקוחתיה דלת כניסה גבוהה ומרשימה במיוחד.

דלתות גבוהות למבני משרדים וכניסה לבניינים

כאשר מדובר על מבנה של משרדים או בניין גבוהה, קומת הכניסה משמשת כלובי ויש לה חשיבות רבה בעיצוב וביצירת רושם ראשוני חיובי על הבאים. כמובן שכשמדובר על בניינים או מבנים עם קומות רבות המאכלסים אנשים רבים יש צורך לבחור דלתות כניסה איכותיות וגבוהות כדי לא ליצור תחושת צפיפות כאשר דיירי הבניין או אורחיו יוצאים ובאים באמצעות דלת זו. ככל שדלת כניסה גבוהה מותאמת יותר למבנה, כך היא נתפסת באופן חיובי יותר על ידי המשתמשים.

דלתות כניסה גבוהות לבתים פרטיים ובנייני מגורים

בשנים האחרונות נבחרות יותר דלתות כניסה גבוהות לבתים פרטיים על פני הדלתות הרגילות. עם הגובה של הדלת מגיע גם תהליך של בחירת דלתות רחבות יותר לכניסה לבתים פרטיים. דלת כניסה גבוהה ורחבה יוצרת מראה מיוחד בכניסה לבית והיא מקדמות תחושת מרחב ויוקרה. העיצוב של דלתות גבוהות לבית יכול להתאים לסגנון העיצוב של בעלי הבית באופן אישי ובהתאמה מושלמת.

מאפיינים חשובים

דלת כניסה גבוהה מחייבת תכנון שונה מאשר דלת רגילה. חומר הגלם של הדלת צריך לסחוב משקל רב יותר ולאפשר פתיחה, סגירה ותפעול ככלי של הדלת על הצד הנוח ביותר. לכן, נבחרים לצורך דלת כניסה גבוהה חומרים מיוחדים והתקנים ייחודיים שנועדו להקל על המשקל ולאפשר תפעול נוח. חברת אפרטו מומחית לעניינים אלו ונותנת מענה מקצועי ביותר.

המקום המתאים לבחירה

באפרטו מזמינים אתכם לבחור דלת כניסה גבוהה מתוך מבחר עצום ובשילוב עיצוב אישי המותאם לכם. בואו ליהנות משירות, איכות ומקצועיות!
לחצו כאן למידע נוסף על דלת כניסה רחבה במגוון רחב של עיצובים
דלת כניסה גבוהה
Scroll to Top