03-951-1111

cdtf28636349423276549331

דלתות מעוצבות הטרנדים החמים

הימים שבהם דלתות כניסה היו משהו שצריך שיהיה רק בטוח ונוח חלפו מן העולם. בעולם של היום דלתות לכניסה חייבות להיות גם חזקות, גם עמידות, גם מבודדות וגם, ואולי במיוחד, יפות ומעוצבות. איך בוחרים נכון? האם ביטחון ויוקרה יכולים ללכת יד ביד? ומה הטרנדים הכי חמים בעולם העיצוב היום? כל זאת ועוד במדריך הקצר הזה לשינוי הדרך שבה אנו מקבלים את פני העולם.
עד לפני מהפיכת העיצוב בתחום, החלוקה הייתה ברורה – מי שחיפש בטיחות ויעילות בחר בדלתות קרות ומשוריינות שהתאפיינו במסר אחד מאוד ברור לעולם "על תכנסו לפה!". מי שחיפש יופי, ייחודיות ואמירה עיצובית בחר באותן דלתות כניסה מעוצבות שמשולבות במגוון חומרים, בדרך כלל מעץ או חומרים אחרים שנראו טוב במקרה הטוב. אבל העולם של היום (בו אנחנו כבר לא מסתפקים רק בזה או רק בזה), מאפשר לנו לפתע גם וגם, הכל מהכל. ונדמה שכמו בכל שאר המקומות מישהו צריך לעשות סדר בבאלגן. אז בואו נעשה סדר.

הטרנדים החמים לדלת הכניסה המושלמת

צבע – אם בעבר היו  דלתות הכניסה מאופיינות בצבעים קרים וחד-גוניים, היום דלתות הכניסה יכולות (וצריכות) להיות, בכל צבע שרק נחפוץ בו. מה שחם היום בעולם העיצוב הוא דלתות צבעוניות, משוגעות ומשגעות. כאלה שיכללו מספר שילובי צבעים ולא צבע אחד מסויים.
רטרו – דלתות העבר חוזרות ובגדול. טרנד שהולך ומתעצם בשנה האחרונה הוא דלתות הוינטג'. דלתות כניסה בעלות מראה קלאסי ונאמן למקור.
דלתות יוקרתיות – דלתות יוקרתיות הן הדיבור הכי חם היום בעסק. מי שרוצה לחיות חיים יוקרתיים צריך להזכיר את זה לעצמו בכל פעם שהוא יוצא מהבית. ונכנס איליו. וזה לא אומר בבהכרח שיוקרה חייבים לקנות בהרבה כסף.
שילוב זכוכית צבעונית – טרנד מרגש שנמצא כבר זמן מה בראש מצעד הטרנדים של דלתות הכניסה הוא שילוב הזכוכית. כחלונות הצצה, אלמנטים עיצוביים או סתם שקיפות כללית.
קישוטים ועיטורים – הקישוטים והעיטורים הם חלק משמעותי ממה שחם היום בעיצוב של דלתות כניסה. צורות גאומטריות, קווים, חריטות, עיטורי זכוכית, פסי אלומניום, לבני זכוכית ועוד. על תשאלו אותנו למה, ככה זה היום.
דלתות כניסה בגדלים שונים – הגודל הסטנדרטי של דלת הכניסה כבר לא תופס היום. אם הדלת שלכם היא לא גדולה מדי, קטנה מדי, זוויתית, צרה או רחבה, היא לא אין.. אין מה לעשות, הגודל קובע.

להרגיש בטוח ונוח עם דלת יפה ומעוצבת

אין ספק שההבנה שדלת הכניסה חייבת להיות מעוצבת השתלטה על העולם, אך אסור לנו לשכוח את התפקידים האחרים שדלת הכניסה שלנו אמורה למלא: בטיחות, ביטחון, בידוד, מרחב מחייה וכו'. הדבר הכי חשוב ובסופו של דבר הכי יפה בבחירת דלת הכניסה שלכם, הוא זה שהיא שלכם! תבחרו מה שנוח לכם ומה שנכון לכם. על תתפשרו על דלתות אפרוריות שאין להן לא מעוף ושהן לא משקפות את מי שאתם. אך תשכילו לבחון גם את הצדדים הפרקטיים יותר של הדלת שלכם ותבחרו את מה שעושה לכם את זה. ולסיום נאמר… "ברוכים הבאים".
דלת כניסה מודרנית
Scroll to Top