03-951-1111

cd636349431436869386

דלתות בעיצוב אישי

אתם מוזמנים להגשים את החלום של דלתות בעיצוב האישי שלכם, חברת אפרטו מזמינה אתכם להצטרף לתהליך!

בעבר בחירת דלתות לא הייתה חלק מתהליך הבנייה של הבית והיא גם לא אופשרה לביצוע בהסכמים שבין קבלנים ללקוחות הקונים. לעומת זאת, כיום כאשר עולם העיצוב נותן דגש על כל מרכיב ומרכיב במרחב, ברור מאילו שיש לתת תשומת לב רב גם לאותן דלתות בעיצוב אישי. אז אם רציתם דלת חלומית, דמיינתם כיצד יראה העיצוב המושלם של דלת הכניסה שלכם וכן הלאה, בואו לחברת אפרטו להגשים את החלום.

איך עושים את דלתות בעיצוב אישי?

חברת אפרטו היא אחת החברות המובילות בישראל לעיצוב וייצור של דלתות כניסה ומכלולים. החברה עוסקת במשך שנים בפיתוח דגמים מרשימים, אופנתיים ואהודים בארץ ובעולם. כדי לתת שירות אישי ומותאם ללקוח, החברה עוסקת במתן שירותים המאפשרים ללקוחות לעצב בעצמם את הדלת שהם היו רוצים. לכן, לקוחות החברה לא חייבים לאמץ דווקא את הקטלוג האיכותי, הם יכולים לפתח יחד עם צוות העובדים המובחר, דלתות בעיצוב אישי באופן עצמאי המתבסס על סגנון וטעם אישי.

על תהליך של בחירת דלתות

בחברת אפרטו תוזמנו להיפגש עם צוות המעצבים. יחד תוכלו לעבור על דגמים שונים, לכוון את עצמכם לסגנון המועדף עליכם ולהכין סקיצות לדלת שהייתם רוצים. דלתות בעיצוב אישי כוללת בחירה עצמאית של גודל הדלת, חומר הגלם ממנו היא תהייה עשויה, שילוב אלמנטים מיוחדים, צבעים ועוד. חברת אפרטו מקצועית ובעלת ניסיון עשיר כדי להנחות את הלקוחות בתוך ים האפשרויות הרחב.

פנו בהקדם

חברת אפרטו היא חברה האהובה על פני מעצבי על ועל פני קהל לקוחות אנין טעם ומפותח ביותר. אתם מוזמנים לבחור דלתות כניסה במחירים נוחים ועיצוב אישי בליווי מקצועי.
לחצו כן למידע נוסף על דלת כניסה גבוהה במגוון עיצובים ייחודיים
דלתות כניסה קו אפס בעיצוב אישי
Scroll to Top