03-951-1111

cdtf28636349423276549331

איך מתכננים קירות מסך

איך מתכננים קירות מסך למי שאינו יודע, קירות מסך, הם חיפוי חיצוני העוטף בניין או משמש כקיר חיצוני נוסף. הכינוי "מסך" מגיע מכך, שקיר זה, תלוי בעצם על שלד הבניין ואינו מכיל רכיבי בנייה כמו יסודות בעלי משקל גבוה. הקיר עצמו, אינו נושא את משקל הבניין וניתן לייצר אותו מחומרים קלים במיוחד והוא אפילו יכול להיות שקוף. היתרון של קיר סך שקוף, הוא שהאור, יכול לחדור מהבניין והוא אף אור טבעי שנעים ואינו מצריך מאתנו הוצאות על אנרגיה. החזית של קיר המסך, אינה נושאת את משקל הבניין אלא רק את משקל הקיר החיצוני בלבד. המשקל של הקיר, מועבר אל שלד הבניין בנקודת החיבור, שבין התקרות או עמודי הבטון. נקודות החיבור הלו, הן אלה, אשר מקבלות את העומס של קיר המסך באמצעות רוח אופקית. יש לציין, כי ישנו מגוון רחב של קירות מסך מעוצבים במגוון רחב של סגנונות שמתוכננים לעמוד בפני רוחות חזקות ומונעים אף, מפני חדירת גשם למבנה. היתרון הנוסף של קירות אלה, שהם עמידים בפני רעידות אדמה.

שילוב של פרופילים מאלומיניום בקירות המסך

ישנו שילוב של פרופילים מאלומיניום עם קירות מסך, השיקולים הם של אנרגיה ושימור. יש לחבר אל הקירות את פרופילים העשויים  אלומיניום, כך שניתן להרכיב חלונות או דלתות לאוורור של החלל הפנימי. קיר מסך, מתקשר תמיד לחברות הי טק שהרי האדריכלים מייצרים את התדמית לצרכי החברות השונות. ניתן למצוא חיפוי של קירות המסך, על כמה קומות. בהרבה מלונות, ניתן למצוא את הקירות מסוג מסך.  לקיר המסך, יש יתרונות שונים, כמו הגנה מפני רוחות חזקות, למשל, כאשר ישנה רוח במהירות של 100 קמ"ש, הקירות מגנים בכך שהם יוצרים  הגנה מפני מנהרות הרוח. הקירות , חייבים לעמוד בעומס מסוג זה ולכן, אנשי מקצוע, כמו אדריכלים ומהנדסים, חייבים לתכנן נכון את  קירות המסך.

עומס מפני רעידות אדמה

התכנון של קיר המסך, חייב להתבצע בקפידה ודיוק, תוך מחשבות נכונות ותכנון  נכון מפני נזקי טבע, כמו רוחות ורעידות אדמה. קיר המסך, חייב להיבנות עם מרווחים בין לוחות הזכוכית ומסגרות מאלומיניום. המרווחים הללו, הם אלה שמאפשרים להעביר את התנודות במבנה מבלי יקרה מצב שרעידת אדמה, תנפץ את הזכוכית. גם העוגנים ויחידות הקיר עצמו, הם מחוברים בצורה כזו שמאפשרת תנודה בלי שיקרו נזקים נוספים כמו מים ורוחות חזקות. הלוחות של קיר המסך, נסגרים באמצעות אטמים מיוחדים גם מבחינת העיצוב והם נראים כמו קורות אלומיניום בילי יחידה אחת.
לחצו כאן למידע נוסף על דלתות כניסה איכותיות ומקוריות במגוון סגנונות
Scroll to Top